كاربرپسندي از طريق شبكه هاي اجتماعي

تعرفه طراحي سايت خود را محاسبه كنيد

كاربرپسندي از طريق شبكه هاي اجتماعي

اگر مردم نتوانند از طريق قيمت طراحي سايت شما حركت كنند ، سايت شما را به سرعت ترك خواهند كرد. بنابراين، طراحي ناوبري موثر در وب سايت شما بسيار مهم است. اما برخي از چيزهاي اوليه را شما بايد انجام دهيد آن هم قبل از اينكه شروع به نگراني در مورد rollovers يا لينك ها، عكس ها و يا فلش داشته باشيد.
اگر بر روي هر چيز ديگري غير از طراحي سايت توجه كنيد، در اين صورت ممكن است كه يك سايت خيلي زيبا داشته باشيد كه به سختي توسط بازديدكنندگان پيدا مي شود.اگر فقط روي سئوي سايت كار مي كنيد در اين حالت سايتهايي خواهيد داشت كه فقط براي رباتهاي موتورهاي جستجو محبوب هستند.و اگر فقط بر روي شبكه هاي اجتماعي كار مي كنيد، هيچ وقت بازگشت سرمايه اي نخواهيد داشت.
حتي قبل از اينكه شما مي توانيد شروع به ناوبري خود را به برنامه ريزي، شما نياز به تعريف معماري اطلاعات وب سايت خود را. معماري اطلاعات، طبقه بندي و يا ساختار وب سايت شما است.طبقه بندي برخي از عناصر مشترك در يك صفحه وب سايت شركت و يا كسب و كار عبارتند از: محصولات - محصولات يا خدمات اين شركت به فروش مي رسانددرباره ما - اطلاعات در مورد شركت
روابط سرمايه گذار - اطلاعات خاص براي سرمايه گذاران
- كمك به مشتريان
طراحي سايت، سئو و شبكه هاي اجتماعي سه فاكتور بسيار مهم و حياتي يك بازاريابي اينترنتي موفق مي باشند.اگر مي خواهيد بازيدكنندگان، سايت شما را بيابند؛ سئوي سايت شما بايد قوي باشد.اگر مي خواهيد كه با مخاطبين سايت تعامل داشته باشيد و فروش شما افزايش يابد؛ نياز به طراحي سايت حرفه اي داريد.و در نهايت اگر مي خواهيد برندسازي كنيد؛ استفاده از شبكه هاي اجتماعي بسيار عالي مي باشد.
هنگامي كه شما در تعيين معماري وب سايت خود را، شما بايد تصميم بگيرند كه چگونه به سازماندهي آن. شما ممكن است آن را در يك پوشه زندگي مي كنند و فقط لينك به صفحات مهم را از صفحه اول خود را. يا شما ممكن است تمام صفحات فرعي جدا شده را در دايركتوري را داشته باشد.هنگامي كه به فكر كردن در مورد سازمان شما، شما بايد در مورد چگونه مشتريان خود را ممكن است از طريق آن سرگردان فكر مي كنم. نمودار جريان و داستاني مي تواند به شما كمك كند نقشه دقيقا چگونه شما مي خواهم به خوانندگان خود را تشويق به استفاده از سايت. شما ممكن است بخواهيد به نقشه از مسير هاي مختلف براي خوانندگان خود را به استفاده از.
به عنوان مثال ممكن است در خيلي از مواقع شبكه هاي اجتماعي براي كسب و كار شما مناسب نباشد.

در برخي موارد ممكن است صاحبان وب سايتها سوالات زير را از خود بپرسند:
چقدر بايد روي سئوي سايت سرمايه گذاري كنم؟
آيا من بايد يك صفحه فيس بوك براي سايتم ايجاد كنم؟
آيا سايت من نياز به طراحي مجدد دارد؟
 ناوبري سايت شما است كه احتمالا مهم ترين بخش از هر صفحه داده شده است. بنابراين بايد آن را به عنوان شما مي توانيد آن را به عنوان در دسترس است. اين به معناي اجتناب از جلوه هاي ويژه مانند فلش، جاوا و يا جاوا اسكريپت به عنوان روش ناوبري خود را تنها. اگر شما مي خواهيد به استفاده از تصاوير براي ناوبري خود، مطمئن شويد كه برخي از متن در ارتباط با آنها وجود دارد. راز گوشت قرمز كنترل استفاده از تصاوير غير توصيفي به عنوان ناوبري است، و آن را به مراتب شايع تر از شما ممكن است فكر مي كنم.هنگامي كه شما در طراحي ناوبري خود را، و سپس شما مي توانيد شروع به استفاده از آن است. به خاطر داشته باشيد آن است كه واقعا وسوسه انگيز به تغيير ساختار ناوبري خود را در حالي كه شما را در وسط اجراي آن هستيم. اما اگر شما تصميم به انجام اين كار، مطمئن شويد كه شما در حال تغيير در سطح جهان است كه آن را با اهداف اصلي طبقه بندي و معماري اطلاعات خود را متناسب است. توصيه من اين است كه اجراي طرح اصلي و يك يا دو هفته صبر كنيد.
در نهايت بايد گفت داشتن استراتژي بازاريابي اينترنتي منسجم مهمتر از دانستن نسبت بين طراحي سايت، سئو و شبكه هاي اجتماعي است. اين استراتژي بايد متناسب با اهداف كسب و كار شما باشد تا بازگشت سرمايه اي كه انتطار داشتيد كسب نماييد.اگر در آن نقطه شما هنوز هم مي خواهيد آن را تغيير دهيد، و تغيير كار خواهد كرد، و سپس براي آن برويد. شما فقط ممكن است كه برنامه ريزي و آماده سازي خود را در نهايت درست پيدا كنيد و تغيير دهيد و آن را در همه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.